Цифровізація процесу аудиту пожежної й техногенної безпеки: свідомий та своєчасний крок для бізнесу

Державна служба України з надзвичайних ситуацій підготувала та з середини лютого 2024 р. впровадила в роботу електронний реєстр щодо аудиту пожежної й техногенної безпеки. Зауважимо, що аудит не тягне за собою негативних наслідків і санкцій та є добровільним. Однак редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека» (далі — ОППБ) вирішила дослідити тему детальніше й поспілкувалася з цього приводу з Романом Рудаком, заступником директора Департаменту — начальником управління пожежної безпеки Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям апарату ДСНС України, для того щоб отримати відповіді на запитання, які, очевидно, виникнуть в охочих провести такий аудит. Тож у новому інтерв’ю розповідаємо про те, з якою метою ДСНС було здійснено цю важливу й актуальну роботу; кого саме стосується такий аспект цифровізації та для кого він розроблений; чи можна, прагнучи проведення аудиту з власної ініціативи, відтермінувати процес здійснення планових перевірок (зокрема після скасування мораторію на них); яким чином відбувається реєстрація на електронному сервісі; як це допоможе підвищити рівень пожежної й техногенної безпеки.

Стаття відкрита для передплатників